ANIMSI

home

Followers


Thursday 7 June 2012

PANAS!! PEMBANGKANG AKAN CETUS HURU-HARA SELEPAS PRU 13!!


 Kemungkinan pembangkang akan mencetuskan huru-hara jika mereka tewas dalam pilihan raya umum ke-13. 

   Apabila mereka sanggup memperalat dan memperkuda pelajar, tidak mustahil sekiranya pilihan raya umum tidak memihak mereka, mereka sanggup menghuru- harakan jalanan di atas nama hak, di atas nama kebebasan atau di atas nama hak asasi. Penulis tidak menolak kemungkinan perkara ini berlaku

Kenyataan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin yang dilapor berkata, pembangkang akan mencetuskan huru-hara jika mereka kalah pada pilihan raya umum akan datang memang mungkin terjadi.

Kita lihat apa yang terjadi dengan bersih? kononya aman sebaliknya huru-hara yang terjadi.
Perhimpunan bersih itu menunjukkan bagaimana segelintir manusia boleh mencetuskan suasana sehingga menjejaskan kesemua yang telah dibina oleh negara selama ini. 

Padahal kerajaan telah membenarkan perhimpunan secara aman boleh berlangsung  jika diadakan di tempat khas seperti sambutan ulang tahun UMNO di Stadium Nasional Bukit Jalil dan perhimpunan belia di Putrajaya serta perhimpunan PAS di Stadium Darulaman, Kedah.

  Kita dapat lihat pada hari ini penyokong Anwar seolah-olah terpukau dengan fitnah dan janji-janji kosong Anwar yang cukup melalaikan rakyat? Anwar mahukan kuasa, Anwar semakin menggila dan terus memesongkang pemikiran rakyat.

Pssssst: Pakatan songsang terus memfitnah umno.. hanya pakatan yang halal fitnah!!

No comments:

Post a Comment