ANIMSI

home

Followers


Tuesday 12 June 2012

ALAHAI PEMIMPIN PAS!! NAK JAMINAN HAJI? NAJIB SUDAH DAPAT BACA KEHENDAK SOALAN PAS SEBENARNYA NAK SURUH NAJIB UMUM TARIKH PRU 13!!


Alahai kelakar betui la dengan Tuan Ibrahim yang nak test Najib dengan soalan yang kononya rakyat serba salah nak menunaikan ibadah haji takut pru 13.
  Apake bodoh sangat la siap yang mempercayai isu yang dimainkan puak pas ni. Cakap je la terus terang nak koret rahsia bila pru! haha.. rakyat tengok la auta Pas yang sangat bengong ini.
  PPJ nasihatkan agar rakyat tidak terpengaruh dengan permainan isu yang dibuat oleh pas ini. kah kah kah.. dia yang reka isu lepas itu nak salah kan Najib.. Apa la..

SHAH ALAM - Pas mendesak Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak memberi jaminan tidak akan mengadakan pilihan raya umum pada musim haji tahun ini.

Ketua Penerangannya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, jaminan tersebut perlu bagi menghilangkan kebimbangan jemaah haji berhubung hak mereka sebagai pengundi.


"Perdana Menteri tidak seharusnya membiarkan hampir 30,000 umat Islam berada dalam situasi tidak menentu kerana sebahagian mereka ada dicadangkan sebagai calon, wakil calon dan pengarah pilihan raya," katanya dalam satu kenyataan pagi ini.


Malah kata beliau, selagi tiada jaminan, ia akan menyebabkan mereka serba salah antara meneruskan hasrat atau menangguhkannya dulu.


"Kalau mereka sebagai pengundi tidak seberat tekanan sekiranya dipilih sebagai calon, wakil calon dan pengarah pilihan raya. Tambahan pula, seandainya pilihan raya diadakan dalam musim haji ini bermakna kerajaan Umno menafikan hak 30,000 umat Islam untuk menunaikan hak demokrasi mereka untuk mengundi," katanya lagi.


AKAN MENYUSUL

No comments:

Post a Comment