ANIMSI

home

Followers


Monday 9 April 2012

ISTERI DEKAN SAH TULEN!! WANITA CANTIK YANG LAHIR SEBAGAI LELAKI!! ANWAR TERUJA BEB!!



Sukar untuk dipercayai jika sekadar melihat gambar tanpa mengetahui hakikatnya.

Semua wanita-wanita cantik dalam rencana ini dilahirkan sebagai lelaki.

Namun, pada satu peringkat dalam hidup, mereka berubah menjadi perempuan dengan sebahagian daripada mereka melakukan pembedahan penukaran jantina.

Kecantikan mereka membolehkan mereka menjadi model dengan bayaran jutaan dolar.


Sekali pandang memang tak perasan,tapi selalunya kalau terserempak dengan wanita cantik sebegini takkan sekali pandang..mahu dua kali atau lebih atau mungkin sengal leher kerana terpaksa berpaling berkali-kali.Lumrah kehidupan yang cantik selalu mendapat perhatian tetapi sebenarnya manusia kadangkala ada yang tulin dan ada yang palsu.Kecanggihan teknologi perubatan moden memungkin apa yang selama ini dianggap mustahil.Lihat sahaj mereka2 yang dilahirkan sebagai lelaki tetapi setelah menjalani modifikasi luaran dan dalaman..ternyata hasilnya cukup membuatkan jantung si lelaki berdebar kencang takkala menatap mereka.

Sirapassorn Atthayakorn(AKA Samy)-gambar di atas adalah merupakan Ladyboy yang telah memenangi Miss International Queen 2011


Warga Australian kelahiran Serbia Andrej Pejic ini merupakan seorang model yang mampu menggayakan dua  pakaian iaitu lelaki dan perempuan..Pada pertunjukan Paris Fesyen January 2011 beliau telah memperagakan pakaian Jean Paul Gaultier dan pakaina lelaki Marc Jacob.Beliau betrjaya menduduki tangga ke 18 dalam Model.Com.Top 50 bagi lelaki dan pada masa yang sama berada di tempat ke 98 Wanita Terseksi Majalah FHM World 2011


Lea T merupakan rakyat Brazil yang salah seorang model transeksual yang terkenal dan dilahirkan sebagai Leandro Cerezo pada tahun 1981.Beliau sering menjadi model bagi jenama terkenal seperti Givenchy.

Wanita-wanita Cantik Yang Lahir Lelaki

Sukar untuk mempercayai bahawa Claudia Charriez dilahirkan seorang lelaki, Transsexuality beliau tidak akan menghalangnya daripada menjadi model antarabangsa.Charriez telah memulakan karier sebagai model pada Next Top Model Amerika dan  Agensi Modeling TV Janice Dickinson pada tahun 2008, tetapi kemudian memenangi Next Top Model pertandingan transeksual Amerika Tyra Banks Show akhir tahun itu.


Dilahirkan sebagai Darrell pada tahun 1985,merupakan peserta transgender American Next Top Model,rancangan realiti yang terkenal di Amerika yang terkenal dan menjadi peserta bagi dua tahun berturut-turut.


Florencia De La V,lahir di Argentina pada tahun 1976 sebagai Roberto Carlos Trinidad merupakan seorang pelakon transgender yang terkenal di dunia dan terlibat dalam pelbagai bidang pengiklanan,kelab dan pernah menjadi editor maajalah.Telah berkahwin dan mempunya anak kembar melalui ibu tumpang.




Untuk mengetahui baki empat wanita@lelaki terakhir, sila ke blog zulcomz (klik)

Isteri Bekas Dekan Disahkan Seorang Perempuan..


Teka-teki berhubung jantina pengusaha produk kecantikan, Sri Wani Choo Abdullah, akhirnya terungkai dengan pengesahan bahawa dia adalah seorang perempuan.
Pengesahan itu dibuat secara eksklusif kepada Sinar Harian oleh ibu saudara Sri Wani, Connie Chee, 45, seorang kerani di sebuah syarikat swasta, di sini, semalam. Connie memberitahu, Sri Wani diserahkan kepada ibu bapanya (Connie) sejak lahir dan anak saudaranya itu membesar sebagai seorang perempuan. “Sampai bila-bila pun dia tetap perempuan kerana itu adalah dia.

Saya ada bukti kukuh. Saya dan adik-beradik lain membesar bersamanya, malah saya yang mandikan dia. “Dari kecil sampai sekarang, Sri Wani tidak rahsiakan apa-apa dengan saya. (Oleh itu) hentikanlah fitnah. Kasihankan dia,” katanya dalam nada sedih mengenangkan nasib Sri Wani-SH

No comments:

Post a Comment