ANIMSI

home

Followers

Monday, 12 March 2012

HOT!! AGNES MONICA PUN JADI MANGSA VIDEO LUCAH!!



Harian Metro berjaya mengekalkan tradisi sebagai tabloid seks ternama Malaysia selepas memaparkan headline bertajuk ‘Video Bogel Agnes Monica‘ 
Video bogel Agnes Monica yang di’katakan sedang tersebar luas di Indonesia itu memaparkan aksi seorang wanita mirip Agnes Monica yang sedang berendam tanpa sebarang pakaian lantas menampakkan bahagian dada.
Pengurus peribadi Agnes Monica, Chris menegaskan yang foto, gambar atau video bogel yang tersebar itu sama sekali bukan imej Agnes Monica.
Chris berkata tanda lahir Agnes Monica berbeza dengan wanita dalam video bogel berkenaan & juga Agnes Monica tidak mungkin memakaimake-up ketika mandi.
PSSSST: Inilah akibat gossip2 monyet!!
yang  satu lagi ni pasal isu wartawan suka fitnah perlu diberi pengajaran!!
 MB PAHANG SELAR WARTAWAN SUKA FITNAH
Sebelum ni, blogger Semut Hitam dah jelaskan yang isu kenapa MB Pahang ni marah semalam ialah sebab laporan yang disiarkan dalam akhbar Sin Chew. Klik kat sini.

Petikan dari akhbar tersebut ternyata tidak benar dan ia tetap juga buat perkara tersebut. Malah akhbar Sin Chew itu juga tak pernah semak semula sumber yang diorang dapat.

Macam mana dia dapat berita tu sedangkan dia sendiri tak ada di Majlis yang dianjurkan oleh MITI dengan wakil penduduk di sebuah Hotel baru - baru ni?

Itu persoalan utamanya. Seperti yang kita semua sedia maklum, bidang kewartawanan ni ada etika mereka tersendiri.

Ternyata apa yang dilakukan oleh wartawan Sin Chew tu jelas telah melanggar etika tersebut. Dia tak pernah semak pun maklumat yang dia dapat.

Tapi, dia tetap juga buat laporan dalam akhbar mengatakan yang MB nak pindahkan sisa kilang Lynas ke Sungai Lembing.
 
Presiden NUJ Chin Sung Chew  tunjuk rasa biadap kononnya tidak berpuas hati dengan MB Pahang


Bila dijelaskan perkara tersebut, mereka masih jugak nak mempersoalkannya. Tak ke Bodoh namanya tu? Serupa bercakap dengan tembok!!!

Jadi tak salah la kalau MB Pahang ni naik angin sebab orang buat fitnah yang jelas dan nyata terhadap diri dia. Tahan lagi la dia kata akhbar Sin Chew tu Bodoh daripada pemimpin DAPigs kata wartawan ni Pelacur!!!

No comments:

Post a Comment