ANIMSI

home

Followers


Thursday 26 January 2012

TERBUKTI PKR RASIS!!!!!

 
selang 2 hari selepas insiden jalan kebun, kumpulan hindraf menarik diri daripada menganggotai NGO biol lagi rasis ciptaan chegu bad bernama ABU.

ABU sudah tinggal ABU..

ABU cuba menghidupkan nostalgia hindraf pada november 2007 di padang chetty klang. mungkin ramai dah lupa.

hindraf bangkit bermula pada november 2007 di padang chetty klang apabila mahkamah majistret melepas dan membebaskan 5 pendokong hindraf kerana menganjurkan demonstrasi di KL.

chegu bard cuba meniupkan semangat dan api perkauman di jalan kebun, sayang tak menjadi.

hindraf pun dah tinggal abu. dulu hindraf, pecah jadi makal sakti,mindraf dll..
 
 
Laporan terhadap Hindraf
Sementara itu, satu laporan polis dibuat oleh wakil penduduk Jalan Kebun menggesa Hindraf (parti yang tidak berdaftar) agar tidak memasuki kampung tersebut.

Jurucakap penduduk terbabit Shaari Basri, 53, mempersoalkan kehadiran Hindraf di kampung itu dan menambah, 100 peratus penduduk kampung Jalan Kebun adalah Melayu dan kehadiran Hindraf menimbulkan keraguan.
“Hindraf adalah parti yang diharamkan. Kenapa nak buat majlis di Jalan Kebun? Jangan salahkan penduduk kampung sebab provokasi yang berlaku. Yang buat Hindraf,” dakwa beliau yang hadir membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam petang tadi.
Beliau hadir bersama kira-kira 30 penduduk kampung yang lain.

Dalam kejadian pada 21 Januari lalu, ceramah ABU itu terpaksa ditunda selepas diganggu sekumpulan lelaki yang bersenjatakan kayu dan topi keledar.

No comments:

Post a Comment