ANIMSI

home

Followers


Monday 9 January 2012

PECAT SAHAJA ADAM ADLI!

 
"Pada hari pertama perbicaraan hari ini, saya dimaklumkan saya digantung tiga semester," kata beliau sambil menambah, "keputusan diumumkan sekitar 4.30 petang."

Adam Adli mendakwa perbicaraan dikendalikan tanpa memberi peluang kepadanya diwakil peguam dan panel yang mendengar kes seolah-olah menunjukkan sikap pro kepada sebelah pihak.
"Perbicaraan yang berat sebelah tanpa ada hak bagi saya diwakil peguam," katanya lagi.

Adam Adli memberitahu beliau tidak terkejut dengan keputusan itu, sebaliknya gembira kerana "mampu boleh membawa perubahan (dalam senario politik) di negara ini."

"Saya sebenarnya gembira dengan keputusan hari ini," kata beliau.
Adam Adli menambah, beliau akan mengadakan perbincangan dengan peguamnya malam ini berhubung tindakan susulan berkaitan hukuman yang dikenakan.

"Apa yang saya alami menunjukkan Auku ini memang satu undang-undang menganiya pelajar," kata Adam Adli yang pernah dipanggil Upsi untuk menghadap lembaga disiplin pada 2010. Pada ketika itu dia hanya diberi amaran.- ADAM ADLI

psssssssssst: Budak bernama Adam Adli sampai bila pun tidak akan sedar akan kesalahanya. Lebih elok berhentikan sahaja budak biol yang akan merosaKkan negara ini!! budak ini telah pun diserap idealogi pembangkang dan jiwanya hanya pandai membangkang sahaja. Rosak budak ni!!

2 comments:

  1. diberhentikan? atas alasan apa? menurunkan bendera gambar najib? itu saja? ikut hukum & akta apa, dol?

    ReplyDelete
  2. penyokong Adam dah berkokok..puiii!.. biar adam ajar anak kau meliwat..haha

    ReplyDelete