ANIMSI

home

Followers


Sunday 29 January 2012

PANAS!! GILIRAN ANWAR IBRAHIM UMUM TARIK DIRI!!




Pemimpin-pemimpin Pas perlu memberi penjelasan berhubung larangan ahli parti itu untuk menghadiri program berkaitan akidah seperti Perhimpunan Sejuta Umat (Himpun) seperti yang dikecam oleh Datuk Dr Hassan Ali di Kepala Batas, semalam.
Soal akidah perkara penting dalam Islam. Tetapi apabila bekas pemimpin Pas berani mengatakan ramai ahli Pas tidak berpandukan soal akidah yang sebenar, maka masyarakat Islam boleh membuat penilaian tentang perkara itu.
Jika Pas menganggap tuduhan tersebut terlalu berat, maka Pas perlu menafikannya dan rakyat akan tahu hakikat yang sebenarnya.
Dr Hassan Ali merupakan bekas pemimpin yang berilmu, berkedudukan tinggi dan tentu ada sebab tertentu yang mendorong beliau berkata sedemikian. Kalau Pas tidak bersetuju, mereka boleh menafikannya kerana 
ini akan membantu rakyat membuat penilaian tentang siapa Pas yang sebenarnya juga apa matlamat perjuangan PAS yang sebenarnya.
Apakah pemimpin Pas ini benar-benar pemimpin Islam yang sebenar atau Islam ini hanya kulit sahaja. Ini harus diberikan penilaian yang semasak-masaknya oleh masyarakat Islam juga bukan Islam di negara kita.
Pssssssst: Yang benar tetap akan kelihatan!! Rakyat dah mula kompius ni apa itu pas??


Pas kata Dr Hasan Ali akan keseorangan jikalau dia dipecat daripada Pas...betul ke..jom kita lihat dibawah ini

















 Terbukti untuk memperjuangkan Islam Dr Hasan Ali tidak keseorangan, ramai umat Islam sentiasa akan bersamanya kerana perjuangan menegakkan Islam yang dibawanya adalah satu perjuangan yang suci

No comments:

Post a Comment