ANIMSI

home

Followers


Wednesday 25 January 2012

PANAS!!! FITNAH ISU NFC OLEH PEMIMPIN PKR AKAN TERBONGKAR!!

 
Hampir 3 bulan lamanya kemelut perniagaan sebuah syarikat swasta milik suami Ketua Wanita UMNO Malaysia, Datuk Seri Shahrizat iaitu Datuk Dr Mohd Salleh dan anak-anaknya dijadikan serangan politik dan peribadi oleh lembu lembu PKR….

Fitnah dan adu dumba bertujuan mahu merobek robek nama baik Shahrizat sebagai salah seorang pimpinan sayap UMNO dilakukan oleh juak juak murahan pencacai Anwar Ibrahim..!

Dalam serangan yang dilancarkan keatas Shahrizat, salah seorang pencacai PKR adalah Ketua Wanita mereka sendiri maka terpancarlah nawaitu busok dalam hatinya itu apatah lagi sebaik sahaja bermula isu ini mahu dipanaskan, Zuraidah Kamaruddin tak sabar sabar mahu mendesak Shahrizat letak jawatan…

Penyertaan Zuraidah dalam ‘team lembu lembu PKR’ bersama sama dengan Rafizi Ramli dan Saifuddin Nasution dilihat ada agenda peribadi dan mahu membuat perhitungan diantara Ketua Wanita PKR vs Ketua Wanita UMNO.

Menyedari rekod cemerlang serta kerja kuat Shahrizat menggerakkan jentera Wanita UMNO seluruh negara membuatkan Zuraidah menggigil ketakuktan..! Ditambah pula dengan desas desus Shahrizat tidak mustahil bertanding di Parlimen Ampang pada PRU ke 13 untuk mengkuburkan karier politik Zuraidah membuatkan wanita ‘berbadan tong drum’ PKR itu semakin gelisah seterusnya meroyan dan mahu menggunakan apa sahaja peluang yang ada untuk menyerang Shahrizat…

Hari ini dengan izin Allah swt, Ketua Pengarah Jabatan Audit Negara, Tan Sri Ambrin Buang memberitahu beliau akan memberikan penjelasan terperinci berkaitan dengan kemelut dalam Laporan Audit Negara 2010 dalam masa yang terdekat.

Beliau berkata demikian sebagai menjelaskan entiti perniagaan yang dimaksudkan dalam laporan tersebut sebenarnya merujuk kepada Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) dan bukannya NFCorp seperti yang didakwa.

"Saya akan memaklumkan penjelasan mengenai perkara ini dalam masa yang terdekat," kata Ambrin.

Ambrin turut mengakui pihak pengaudit keliru diantara NFCorp adalah sebuah syarikat Sendirian Berhad milik Datuk Dr Salleh. Manakala NFC National Feedlot Centre [Pusat Fidlot National] adalah syarikat kepunyaan Industri Asas Tani, sebuah entiti kepunyaan kerajaan secara keseluruhan…

Apakah Zuraidah akan turun berat badannya berpuluh puluh kilogram apabila mendepani saman RM100 Juta yang telah difailkan oleh Shahrizat…?

1 comment:

  1. Bukan lembu lembu PKR yg tepat keldai keldai PKR kerana keldai lebeh bodoh dari lembu...sa dunia tau betapa bodoh dan dungunya keldai...

    ReplyDelete