ANIMSI

home

Followers


Thursday 5 January 2012

DEMO DI USM PULAU PINANG!



Gila dan memang gila demo yang berlangsung malam tadi di USM Pulau Pinang. Agak dasyat juga diwar warkan pada mahasiswa untuk turun kononya dijangka sekitar 500 orang akan turut serta dalam demo tersebut.

Apa pun gambar diatas bukti kepada kita semua untuk menilai sendiri apa sebenarnya perjuangan anak anak muda mahasiswa robot ini.

Paling kelakar bila mahasiswa robot Anwar Ibrahim malam tadi yang berdemo di USM akhirnya buat study group konon kononya nak cover line dari ditangkap. Semua mereka juga adalah kaum cina.
Dari Demo Bertukar kepada Study Group
Nampak lah kaum cina ni demo pun depa cerdik. Time nak kena tangkap buat buat berlakon study group. Mahasiswa robot Melayu pulak? Hangpa fikir lah macam mana berlagaknya depa siap cabar Polis tangkap lagi.

Apa sekalipun malam tadi bukti jelas bahawa para mahasiswa semakin matang menjelang 9 Jan ini. Sudah makin berkurangan mahasiswa yang sanggup dijadikan Robot Anwar Ibrahim dan ini petanda jelas mahasiswa tidak menyokong apa yang dilakukan Gerakan Soliditari Mahasiswa Robot yang ditaja oleh Anwar Ibrahim.

Mesej dari YDP MPP USM
Alhamdulillah demo berjaya dicantas pd peringkat awal..perbincangan mereka hanya omong kosong semata-mata!! Terima kasih kerana doakan kami!! Aspirasi kekalkan keamanan kampus!! - YDP MPP USM..

Syabas kepada para Mahasiswa Aspirasi atas kesepakatan dan kecekapan anda dalam menyedarkan para mahasiswa lain usah menjadi Robot Anwar Ibrahim.

pg

No comments:

Post a Comment