ANIMSI

home

Followers


Sunday 18 December 2011

PKR FITNAH TUN MAHATIR, TUN MAHATHIR SIMPLE JE JAWAP JOM ANGKAT SUMPAH NUAR??


PKR hari ini dengan bagang memfitnah Tun Mahathir dengan kononya mengetengahkan dokumen bagi membuktikan unit bawah Jabatan Perdana Menteri semasa era Tun Dr Mahathir Mohamad bersedia untuk pinjaman daripada institusi kewangan antarabangsa.

woi pondan Rafizi, Tun Mahathir dah cakap 
"Saya tahu kalau kita terima pinjaman daripada Bank Dunia, kita akan menjadi hamba kepada mereka yang tolong kita dan disebabkan itu kita tidak berbuat demikian.
"Kalau apa yang dikatakan oleh Anwar itu benar, saya cabar dia bersumpah laknat di Masjid dengan al-Quran. Saya sanggup berbuat demikian sekiranya diperlukan,"-Tun Mahathir Mohamad


Rafizi fitnah kononnya dokumen itu ditandatangani kerajaan di mana Dr Mahathir merupakan perdana menteri dan menteri kewangan manakala Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika itu sedang merengkok dalam penjara main konek bengkoknye

psssssssssst: Tun Mahathir Stanby bila-bila masa je nak bersumpah.. Anwar memang takde teloqkan apasal bengap sangat budak ni nak tunjuk hero pulak!!.

1 comment:

  1. apa la puak ni,kot mana pun dok nak tolong pemimpin jubur gak.. harap 9januari bagi kote bengkok tu chek in bamboo river la senang,aman sikit negara ni kalau takdak bangsat nih..

    ReplyDelete