ANIMSI

home

Followers

Sunday, 18 December 2011

AKTIVIS WANITA MUDA DISEPAK TERAJANG SEPARA BOGEL!



Tak Gentar Dengan FRU

Ini dia anak muda wanita Mesir. Tak gentar dibelasah Polis Anti Rusuhan yang menghalang mereka menentang pilihanraya yang korup baru-baru ini. Sungguh JANTAN polis anti rusuhan Mesir ini. Perempuan dah kena blasah dengan cota aluminium dan separa bogel disepak terajang. 
 





Laporan asal DM
  dibawah ni aku nak related dengan mahasiswa pondan yang termakan hasutan bengon PKR tu..

 PENCACAI PAKATAN SMM DAN BEBAS WAJIB DIAJAR! KHAIIK PTUIIHH!

MAHASISWA! Sedih bila aku sebut perkataan ini sekarang, bukan semua tapi ada segelintir yang dilahirkan bodoh dan cacat akal, pokemak-pokemak ni semua walau dah tau si AL JUBURI tu kaki liwat, dah ada video ZINA, tapi golongan anak luar nikah ni memang tak makan diajar!

KL POS melaporkan ada beberapa Mahasiswa (malu la nak gelar anjing-anjing komunis ni dengan gelaran baik ni) atas nama Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) dan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (Bebas) telah membuat satu perkara yang sangat KURANG AJAR!

Anak luar nikah ni semua telah menurtunkan bendera PM! Si lahanat ni semua tak sedar dek untung, dah la belajar guna duit kerajaan lepas tu boleh termakan hasut kaki zina dan peliwat dan buat perkara macam ni.

AKu dah makin hilang sabar dengan golongan ini, mereka ni perlu diajar. Kalau dibiar esok anak-anak haram ni akan hancurkan negara. Kalau Siafuddin Abdullah pertahankan maka wajib dia sekali diajar!

Golongan Mahasiswa laknatullah ni tak sedar kah bahawa PRU 13 akan diadakan pada bila-bila masa sahaja? Apasal nak cari 'cheap publisiti' macam ni? Kalau ya pun korang puja si peliwat tu dan korang nak termasuk golongan Kaum Nabi Luth, jangan la nak tunjuk kurang ajar macam ni!

Aku seru kepada Pemuda-Pemuda yang CINTAKAN NEGARA! Bangkitlah kalian dan pertahankan NEGARA kita dari ancaman musuh-musuh yang melabelkan diri mereka seperti SMM dan Bebas ni! Mereka adalah duta DAJJAL! Adalah menjadi tanggungjawab kita untuk menghalang mereka ini.
 
sumber : parpukari

No comments:

Post a Comment