ANIMSI

home

Followers


Tuesday 6 December 2011

PAPA GOMO KETIS CICAK MENGKARUNG PKR, DENGAN ROMANTIK GOMO MINTAK MAAF?


Hari ini dikhabarkan Amin Iskandar penulis The Malaysian Insider membuat laporan Polis ke atas Blogg Papa Gomo kerana artikel sebelum ini berkaitan artikel yang Gomo ulas


Foto yang disiarkan bersama tulisan bertarikh 26 November itu menunjukkan dua orang lelaki yang membelakangi kamera dan tidak memperlihatkan wajah kedua-duanya.
Nama samaran
Ketika ditanya, Amin berkata beliau telah memastikan bahawa Wan Muhammad Azri, 28, merupakan penulis yang berselindung di sebalik nama samaran Papagomo di laman tersebut.NONEKatanya lagi, beliau memastikan demikian melalui semakan dengan "sumber yang dipercayai."
Amin juga berharap polis serta Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia akan mengambil tindakan terhadap penulis seperti Wan Muhammad Azri “tanpa memilih bulu.”

“Penulis seperti ini sering kali melemparkan fitnah secara sesuka hati tanpa berani memperkenalkan identiti sebenar mereka dan berselindung di sebalik nama samaran.






Dengan senyum Papa Gomo mebalas ini:

Penulis The Malaysian Insider Amin Iskandar barangkali sudah dijamah Jubornya oleh Anwar Ibrahim sehingga lupa ataupun buta mata dengan apa yang dilakukan Anwar Ibrahim dalam memburuk burukkan Malaysia. Buat penulis The Malaysian Insider Amin Iskandar Gua cuma boleh cakap kat lu:

Video babi Burukkan Malaysia Read More

"Can I FUCK U Today Amin Iskandar?"


Psssttt... Setakat Cicak Mengkarung PKR Bangsat ni aku layan kan aje....

1 comment:

  1. belasah dia cukup2...dia bukan pun terkenal mana.. setakat cicak mengkarung berlidah dua jer..

    ReplyDelete