ANIMSI

home

Followers


Tuesday 1 November 2011

LIM NAK KENA BAMBU, LIM TUDUH UMNO LAGI?????????

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicuL83vnuAGtYKwORpSjMGHF-t4AJ5mSpEWeiFzyI6fOSfsY8PU6lkO26ZMcjcwxnHzTMFdB9GlnXillGUafUTLxSFDCY_jyhMbV22LoX0_KztnwG4BgAYnghDUsqSsetlwGO_ovQ-R7Ss/s400/LimGuanEng.jpg
  Wakil rakyat Barisan Nasional (BN) di Pulau Pinang betul-betul kesal dengan dakwaan Ketua Menteri, Lim Guan Eng kononnya UMNO terbabit dengan tindakan sekumpulan penunggang motosikal yang membuat perarakan membantah kepimpinannya semalam.

Datuk Seri Dr. Hilmi Yahaya (BN-Teluk Bahang) mengulas dakwaan oleh Guang Eng itu adalah ibarat “cakap ikut suka hati” kerana Ketua Menteri tidak mempunyai sebarang bukti.
Katanya, Guan Eng telah membuat tuduhan kononnya UMNO terlibat dalam perarakan itu sedangkan ia dianjurkan oleh sebuah NGO dikenali sebagai Pertiga (Pertubuhan Islam Gabungan Amal).

Beliau berkata demikian sebagai menjawab celahan Guang Eng ketika Salleh Man (Pas-Permatang Pasir) sedang membahas usul Rang Undang-undang Enakmen Perbekalan 2012 pada persidangan Dewan Undangan Negeri di sini hari ini.

Semalam, polis menahan lima individu kerana menyertai perarakan di sekitar bandar raya ini, bagi membantah pentadbiran kerajaan negeri pimpinan Guan Eng.
Seramai 200 penunggang motosikal itu memulakan protes pada 12 tengah hari dengan melalui Jalan Penang sebelum ke Komtar dan Dewan Undangan Negeri

pssssssst: Bodohnya la DAP ni..sikit-sikit tuduh UMNO..bongok!!

3 comments:

  1. lim bila mau taubat??? lim taubat?? ayoyo

    ReplyDelete
  2. Assalam

    Dah agak dah modal basi air lior LGE ni... Buatlah apa pun.. UMNO akan dijadikan mangsa... sebab yang berdemo tu pun orang Melayu... Ornag melayu yang sokong DAP ni pun memang dungu...

    ReplyDelete
  3. AJAI62- betul. aku setuju Lim Guan Eng asyik tuduh je modal nak kasi org meluat kat UMNO

    ReplyDelete