ANIMSI

home

Followers


Tuesday 27 September 2011

PKR PAHANG BUAT LAPORAN POLIS TERHADAP UMI HAFILDA ALI DAN OCPD LIPIS






Laporan polis bantahan Parti Keadilan Rakyat (PKR) terhadap Umi Hafilda dan Ketua Polis Daerah Lipis, Supt. Abdul Razak Hassan telah dibuat oleh Zaidi Ahmad, Pengarah Pilihanraya PKR Pahang jam 3.10 petang tadi. 

Turut bersama beliau dalam laporan itu tadi ialah Razali Alias (Ketua Penerangan PKR Pahang), Kamarzaman Md Yunus (Setiausaha PKR Pahang), Kamarul Hatta (SAMM Pahang) dan lain-lain.
      
     laporan polis itu dibuat kononnye terdapat ceramah anjuran perkasa bersebelahan dengan ceramah yang diadakan oleh PKR Pahang itu telah menganggu ceramah yang diadakan oleh pembangkang itu.
      
    Zaidi Ahmad mendakwa ceramah yang dijalankan oleh Perkasa Lipis itu kononnya didalangi oleh ADUN Benta Dato' Mohd Sofi Tan Sri Abdul Razak.


 pssssssst: Sebenarnya pada sebelah siang Sabtu  baru ni PPJ sempat ke Kuala Lipis, PPJ lihat poster ditampal di merata-rata sekitar Lipis yang mengajak orang ramai ke ceramah yang akan disampaikan oleh Anwar Ibrahim pada 25 September 2011 bertempat di Kg Terap Budu, sekali Umi Hafilda ada dah, hangin la Anwar sebab takut tak dapat nak spin apa yang di ceritakan oleh Umi Hafilda tu..

Cissss tuduh Paksedara aku dalang pulak ni la kerja PKR nak menyalahkan polis je!!!
       

2 comments:

  1. Salam Perjuangan.. Sya dah masukkan link blog pemikirpolitikjerantut, sepertimana yang di pohon... Begitu juga dari saya, kalau sudi terima la http://maelpengerang.blogspot.com untuk di masukkan linknya kedalam blog ini ye... Terima kasih.
    - MaelPengerang.

    ReplyDelete