ANIMSI

home

Followers


Thursday 29 September 2011

PANAS: SOKONGAN RAKYAT TERHADAP PAS MEROSOT!!



PONTIAN 29 Sept. - Tindakan Pas menimbulkan isu pelaksanaan hukum hudud merupakan suatu muslihat politik untuk mengembalikan sokongan masyarakat terutamanya di kalangan pengundi Melayu terhadap parti itu, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.
Timbalan Perdana Menteri berkata, Pas sedar sokongan pengundi Melayu terhadap parti itu terjejas teruk berikutan keputusannya tidak mahu membentuk Negara Islam, sebaliknya kini mahu menubuhkan Negara Berkebajikan.
"Ia adalah muslihat politik Pas kerana dia tengok akhir-akhir ini sokongan terhadap Pas terjejas dengan teruk. Sebahagian daripada penyokongnya tidak berpuas hati dengannya,” katanya selepas menghadiri majlis ramah mesra rakyat di perkarangan Masjid Jamek Kampung Sungai Bunyi, di sini hari ini


Psssssssst: Pas sepatut perlu berani menegakkan prinsip parti itu bukanya hanya mengikut telunjuk DAP yang hanya mengambil kesempatan keatas pengundi melayu didalam Parti PAS.

1 comment:

  1. Saya dulu penyokong PAS.. tapi akhir-akhir ini saya menjadi kurang kerana PAS terlampau berlembut dengan parti lain. Kalau dulu PAS boleh bangkitkan Islam dalam segala aspek,tapi kini saya kecewa pas terlalu mengalah dengan PKR dan Dap..Maaf Tuan Guru. Saya rasa ada eloknya pas dan umno berbincang demi orang-orang Islam..

    ReplyDelete