ANIMSI

home

Followers


Friday 12 July 2013

Alvin Dan Vivian Ajak Umat Islam Bukak Puasa Dengan Sup Babi?



Semalam, pasangan porno Alvin dan Vivian telah memuat naik sekeping gambar yang tertera ucapan  'Selamat Berbuka Puasa.. Dengan Bak Kut Teh.. wangi, enak dan menyelerakan' di laman FaceBook milik mereka.

Nota yang disertakan bersama gambar itu ialah "Izinkan kami memperkenalkan cara kami memupuk semangat 1Malaysia dengan bertukar-tukar makanan antara kaum-kaum Malaysia pada musim perayaan yang mulia ini. Hak untuk menikmati juadah enak tempatan seharusnya merentasi batasan bangsa dan juga agama. Kepada saudara-saudari yang beragama Islam, selamat berbuka puasa dan Salam Aidilfitri!"

Berikutan itu ianya menimbulkan kemarahan banyak pihak,  ini kerana apa yang kita tahu 'Bak Kut Teh' itu ialah sejenis sup babi jadi tindakan Alvin dan pasangannya itu sememangnya biadap.

Tambahan pula logo 'HALAL' diletakkan dihujung bawah kanan gambar tersebut, mereka boleh dianggap sebagai mempersenda logo itu pula..


Dulu penulis tidak kisah dan rasa adalah menjadi hak Alvin dan terutama Vivian yang mempunyai kemaluan yang mampu LRT buat u-turn mensensasikan video peribadi mereka. 
Namun, kali ini mereka sudah terlalu keterlaluan. Bukan mahu memberikan publisiti murahan yang mereka mahukan itu, tetapi kalau benda ini tidak diketengahkan, penyokong DAP macam mereka berdua ini akan makin menjadi. 
Lihat gambar di atas, mereka membuat poster di mana kedua mereka sedang menikmati Bak Ku Teh (sup tulung rusuk babi) dan mengajak umat Islam berbuka puasa dengan hidangan tersebut! 
Ia dimuat naik ke laman Facebook milik mereka. Lu dua cibai betul-betul sudah over la ini kali… Siap ada logo halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) lagi di poster mereka. 
Nampak sangat la satu pasangan Cina yang gagal menarik perhatian dan minat orang ramai dengan bakat tidak seberapa mereka apabila turut meletakan alamat saluran tv online mereka pada banner itu! 
Berharaplah orang akan menonton beramai-ramai nanti. Bangsat dua ni pastinya faham, babi adalah sesuatu yang sangat taboo atau buruk di jiwa dan akidah orang Islam….namun, disebabkan terdesak mahukan perhatian…mereka sanggup menghina orang Islam begitu sekali! 
Penulis perlu menekankan perkataan Cina kerana mereka sengaja membawa unsur babi dalam kepercayaan masyarakat Islam… mereka faham siapa mereka dan apa yang mereka sedang buat. 
Selepas aksi buat projek dan buah dada kecik tak laku…terpaksa menghina agama orang untuk popular ~ AK47

2 comments:

  1. Masanya akan tiba...

    Siap kau Alvivi BABI!

    ReplyDelete
  2. kuranghajarnya dah melebihi had kesabaran, begitulah jadinya kalau ada melayu yang macam babi dok depend mereka di nelakang

    ReplyDelete