ANIMSI

home

Followers

Thursday, 1 November 2012

PANAS! FOTO!! PEMBACA BERITA TV??? BERPESTA ADA LAMBANG SALIB??


Nak tahu siapa wanita kat atas nih?? Dialah Suriani Rahman, pembaca berita RTM yang berpenampilan sopan.

Sekarang nih, semua forum hiburan tempatan tengah hangat dengan gambar adik Suriani Rahman yang berpesta sakan sambil memakai rantai salib di lehernya.

Admin tak nak la citer panjang - panjang lagi nanti sakit mata korang nak bace semua nih.Layan la eh gambar di bawah nih, kalau sayang mak ngan bapak korang dan tak nak masuk neraka jangan la buat perangai macam nih.
Buat pengetahuan korang semua, inilah dia wajah adik Suriani Rahman.

pejabat agama sila siasat..macam mana lambang salib tu?


Kami tak dapat nak lihat dengan teliti sebab gambarnya ditangkap dari jauh. Tuan empunya badan dah kata itu bukan dia, maka kita terima jerlah kan? Ada jugak gambar-gambar lain yang agak kontroversi seperti gambar Suriani di dalam bar penuh dengan botol arak. Suriani ada penjelasan terhadap gambar-gambar tersebut:-
[note]Memang kebanyakan restoran Perancis menjual minuman keras. Kebetulan saya duduk di sebuah meja makan membelakangi rak minuman itu. Saya membuka menu untuk memilih makanan, bukan minuman keras,” kata ibu tunggal berusia awal 40-an itu.[/note]
Kami percaya dengan kata-kata Suriani. Selebriti Malaysia semuanya baik-baik belaka. Kalau gambar seksi-seksi nie memang kesemuanya pelanduk dua serupa ataupun super impose. Sungguh jahat mereka-mereka yang berbuat demikian. Kesian kat tuan punya empunya badan

1 comment: