ANIMSI

home

Followers

Friday, 5 October 2012

PANAS! MENTERI SEWEL???!! RAKYAT TOLAK MENTERI LEM**


Gua terbaca mengenai Kabinet Bayangan Pakatan yang dikeluarkan di Utusan baru-baru ni.. Antara semua nama yang ada dalam tu, tiba-tiba gua rasa seram sejuk bila tengok Nizar dicadangkan sebagai Menteri Pelajaran..

Korang rasa.., layak ke mangkuk tingkat merangkap kaldai DAPigs di Perak tu jadi Menteri yang jaga hal ehwal pendidikan anak-anak kita beb?

Gua rasa, kalau Nizar jaga bab-bab pembelajaran dalam negara, gelap lah masa depan anak-anak kita semua..

Mana taknya beb.., selama ni korang semua sudah sedia maklum, Nizar tu bukannya 'center' sangat.. Ada kalanya bila datang dia punya meroyan, kalah pesakit mental di Tanjung Rambutan..

Lagi satu.., Nizar tu dah buktikan dia tak cerdik bila secara sukarela menawarkan diri jadi kaldai DAPigs belaan Nga & Ngeh di Perak..

Elok-elok jadi 'manusia'.., Nizar sanggup jadi 'kaldai' semata-mata untuk dapat jawatan MB boneka.. Pasal tu lah Tuhan tarik balik Perak dari jajahan Pakatan Laknatullah masa Nizar berkuasa..

So.., sapa yang nak masa depan anak dia gelap dan tergadai.., silalah pilih Pakatan laknatullah untuk membolehkan Nizar jadi Menteri Pelajaran yang baru..

Rasanya bukan saja masa depan anak-anak kita kelam beb.., tapi boleh sewel anak-anak kita nanti pasal rombakan pembelajaran oleh Nizar.
-mpp

No comments:

Post a Comment