ANIMSI

home

Followers

Thursday, 20 September 2012

HOT!! FOTO SX! NEELOFA PULAK JADI MODEL S@KS?I!!


Perghhh!!! Tersentap jantung gua beb bila tengok gambar Neelofa yang seksi terlampau dalam Instagram tu.. Nasib baik bukan bulan puasa, kalau tak dah tentu batal puasa gua..

Gua dapat gambar ni dalam sebuah forum.. Kata dorang, gambar Neelofa tu diambil dalam Instagram.. Tapi gua nampak macam ada benda yang tak kena je dengan gambar diatas tu beb..

Walaupun selama ni Neelofa memang selalu berpakaian seksi, tapi gua tak percaya Neelofa sanggup beraksi terlampau sampai macam dalam gambar tu..

Dan setelah gua buat 'siasatan'.., rupanya gambar Neelofa tersebut telah diphotoshop oleh individu-individu yang tak bertanggungjawab..

Korang tengoklah sendiri gambar sebenar dibawah ni.. Entah awek korea mana punya gambar yang dorang cilok beb...


So..., gua kesian dengan Neelofa... Tak pasal-pasal je beliau 'difitnah'
klik seterusnya 

No comments:

Post a Comment