ANIMSI

home

Followers

Sunday, 30 September 2012

HOT FOTO!!! GAMBAR VVIP DIDEDAHKAN OLEH BLOGGER PAKATAN!!


Gua hanya menimbulkan persoalan mengenai siapakah VVIP yang bergambar dengan amoi cun bersama gelas BEER disebuah pub.. Amoi tu pulak mempunyai dakwaan menawarkan perkhidmatan seks kepada lelaki-lelaki berhidung belang..

Dan gua cuba nak tahu, apakah hubungan VVIP terbabit dengan amoi tu.. Sebab, sebelum ni pun VVIP terbabit ada mempunyai rekod 2-3 kali berkunjung ke 'tempat' amoi tersebut..

So bila amoi tu sanggup 'terbang' ke Penang ni.., takkan tak ada apa-apa kot?

Setakat ni, gua tak dedahkan gambar VVIP tersebut untuk menjaga imej beliau.., tapi nampaknya blogger pencacai penjilat Anwar yang mula-mula dedahkannya dulu..


Apakah motif blogger-blogger kaldai tersebut dedahkan gambar VVIP tu? Adakah dia mahu menjatuhkan imej 'alim' dab 'warak' VVIP tersebut dimata pengikut Pakatan?

Blogger terbabit juga tuduh gua cuba fitnah VVIP terbabit.. Apa yang gua fitnah? Pasal gua anggap VVIP tu alim dan warak ke?

Beb.., bukan ke VVIP tu dah diangkat setaraf khalifah Umar dan juga berlakon alim dan warak didepan masyarakat Islam? Tak percaya? Korang tengok sendiri lakonan dia masa bulan puasa..

Satu lagi.., bukan gua yang angkat darjat VVIP tu beb.., Nik Aziz yang iktiraf tauu..


So.., dengan pendedahan dari blogger Milobasi dan ASD tu, terbukti bahawa VVIP tersebut tak disukai dalam Pakatan sendiri.. Kalau tak, takkanlah dorang sanggup dedahkan VVIP tersebut untuk menjatuhkan imej beliau..

Gua difahamkan bahawa blogger Milobasi tu dibayar elaun bulanan oleh Anwar Ibrahim.. Rasanya mesti Anwar yang suruh pencacai belaannya tu dedahkan gambar VVIP tersebut untuk malukan beliau..

Dan gua juga diberitahu, blogger ASD tu baik dengan Mansor Othman, TKM1 Penang yang sebelum ni kata Ah beng Cocky & Arrogant.. Adakah dia juga dibayar oleh Mansor untuk balas dendam pada Ah Beng?

Pesanan gua kepada blogger-blogger macai tersebut.., jangan dedahkan aib pemimpin sendiri.., tak baikkk.... VVIP tu kan berperwatakan Islamik di mata semua pencacai... Hahahahahahaha..... 
TQ MPP

No comments:

Post a Comment