ANIMSI

home

Followers

Tuesday, 31 July 2012

HOT!! MARAH BETUL BLOGGER AMENOWORL KAT KARPAL KAH KAH!!


Haha.. ape ke bingai sangat blogger Amenoworld ni. Bukan dia tak tau Karpal Singh memang tolak hudud!! tak payah la nak menagih kasihan dekat Karpal Singh tuh! kah kah..

ni PPJ paparkan kononye blogger bingai Amenoworld buat-buat marah..kah kah kah!

Karpal Singh lupa makan ubat dan sekali lagi tegaskan DAP tolak hudud 

Penyelesaian?
Karpal singh elok letak jawatan dan duduk diam2. Sudah sampai masa untuk dia bersara sebab dia suka sakitkan ahti umat islam. Dulu dan sekarang. Makin lama makin teruk. 
Ramai penyokong2 karpal marah. Bahkan ada juga mereka2 yang muslim marah. Mereka defend karpal cakap karpal bercakap mengenai undang2. Lepas tue siap cakap karpal singh tue kafir. Logiklah dia tolak hudud. Then ayat biasa mesti banding dan kaitkan dengan umno.

Read more: http://amenoworld

Haha.. suadah la wahai Amenoworld jangan la kamu memperbodohkan diri kamu dan pengikutmu.. sesunguhnya Pas TerAMAT sangatlah takutnya dengan DAP...

Macam mana entahnye PAS nak jadi Hero nak mengetuai Kepimpinan Kerajaan.. oh lupa.. Pas kan penakut sgt dekat dap. Ini bukti jelas bahawa kerajaan pakatan tidak mampu bekerjasama. Dah macam mana nak urus tadbir negara. Itu pasal janji tinggal janji. Sebab itu jangan nak hero dengan umno je..wakaaka!!

No comments:

Post a Comment