ANIMSI

home

Followers


Monday 11 June 2012

PANAS!! SIAPA PULAK BODO USTAZ AZHAR IDRUS NI!!??

Jom kita tengok vidoe hujah-hujah Azhar Idrus yang terkantoi bila pemimpin PAS sendiri tengok konsert 'K-POP' anjuran PKR.







Dengar elok-elok d minit ke 1:48..  99 % adalah HARAM !! ehh 1% tu kenapa tak jelaskan..1% tu halal ke zahar ? tengok Ustaz muda Fathulbari..dia terus kata HARAM..tak perlu silu-silu..tengok video ni ;



  


Kalau perati betul-betul..aakj bukan nak berdebat d sini..malas nak gaduh cuma minta lihat dengan mata hati dan dengar dengan sifat tawadduq..mukaddimah zahar pun aakj dah tahu sejauh mana azhar idrus dalam ILMU tafsir kalau nak d bandingkan dengan Ustaz muda Fathulbari..

Sempat juga zahar sindir menyamakan artis Malaysia seolah-olah artis Malaysia tak tahu agama dan moralnya rendah...haha kononnya mangkok ni tahu belaka bab korea dan kepercayaan orang korea..apa maksud "murtad" mung ni zahar ? adakah sama kepercayaan budha, sintok dan selain Islam dengan agama Islam hinggakan kamu letak taraf "murtad" seolahnya sama ?

Apakah keluar atau tinggalkan 'sintok' dan jadi manusia yang tidak berkepercayaan itu "murtad" ? apakah pengiktirafan zahar pada kepercayaan lain itu sama dengan Islam...hati-hati zahar bila nak keluarkan hujjah pancing telinga..halwa telinga semasa ceramah kena tiru Nabi saw..bukan main ikut sedap rasa...


*Bodo mung nih Azhar Idrus.

BACA D SINI

No comments:

Post a Comment