ANIMSI

home

Followers


Friday 29 June 2012

Hot!! Skandal seks bekas pegawai tertinggi bersama selebriti!!




Media China hari  kecoh dengan pendedahan skandal seks bekas pegawai tertinggi kerajaan mereka, Bo Xilai yang kini di’dakwa membayar sejumlah wang untuk hubungan seks bersama aktress & selebriti terkanl Zhang Ziyi.
Bo Xilai di’katakan membayar sebanyak RM2.9 juta kepada aktress tersebut untuk hubungan seks buat pertama kali sekitar tahun 2007 setelah mereka di’kenalkan oleh rakan.
Rakan Bo Xilai yang sama, Xu Ming di’katakan menawarkan RM4.9 juta untuk Zhang Ziyi kembali ke ranjang bersama bekas pegawai kerajaan China itu.
Laporan juga menyebut yang pelakon wanita berusia 33 tahun itu telah tidur bersama Bo Xilai sekurang kurang’nya 10 kali di’antara tahun 2007 dan 2011 di Beijing, China.
Media China turut melaporkan yang kegiatan pelacuran Zhang Ziyi bukan sahaja melibatkan Bo Xilai malah beberapa lagi orang kaya & ternama China yang sehingga ke hari ini mencecah angka RM347 juta nilai keseluruhan aktiviti beliau selama ini.
Zhang Ziyi Nafi
24 jam selepas berita berkaitan skandal seks Zhang Ziyi yang di’khabarkan bernilai RM347 juta, aktress popular China ini mula bersuara, tidak secara langsung.
Melalui blog beliau awal hari ini, Zhang Ziyi menulis yang ramai boleh ‘menyalah anggap bahawa angin sebagai hujan’ merujuk kepada spekulasi yang telah timbul.
Kenyataan sinis oleh Zhang Ziyi itu di’ambil oleh media China sebagai penafian daripada aktress ini akan skandal seks beliau yang turut melibat bekas pegawai kerajaan China, Bo Xilai.

2 comments: