ANIMSI

home

Followers


Thursday 5 April 2012

PANAS!! WAN AZIZAH DAN SHAMSIDAR BERGADUH BESAR!!!!!

  
  Bekas Pengasas Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ng Lum Yong mendedahkan bahawa Presiden PKR, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan isteri Timbalannya, Shamsidar Taharin tidak berkomunikasi antara satu sama lain.
Lum Yong membuat kesimpulan itu berdasarkan pemerhatiannya selama 12 tahun dalam PKR sebelum meninggalkan parti itu untuk menyertai MCA pada Januari 2011.

Menurut beliau, riak wajah Shamsidar pernah dilihat berubah apabila bertembung dengan Wan Azizah yang juga isteri Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam majlis-majlis anjuran parti berkenaan.
"Seolah-olah ada sesuatu yang tidak kena antara Wan Azizah dan Shamsidar pada ketika itu. Bagaimanapun, saya kurang pasti status hubungan mereka selepas keluar PKR," jelasnya

Pssssssst: Anwar cakap nasib baik cina doll tak marah..kalau tak ana kawin tiga haha..

2 comments:

  1. Selepas membuat pertanyaan kepada pakcik google, Saya terjumpa petikan berita dari akhbar Berita Harian ini... :

    Berita Harian Rabu 30 Disember 1998 11 Ramadan 1419

    KUALA LUMPUR, Selasa - Seorang ahli kimia yang menjalankan ujian DNA ke atas contoh darah Mohamed Azmin Ali dan Shamsidar Taharin, mengesahkan Afifa adalah anak kandung pasangan itu.

    Lim Kong Boon dari Jabatan Kimia, Petaling Jaya, yang mempunyai kepakaran dalam ujian DNA, memberitahu Mahkamah Tinggi hari ini, beliau juga membuat ujian yang sama ke atas contoh darah Afifa.

    Katanya, berdasarkan ujian itu, turunan Mohamed Azmin sebagai bapa kandung Afifa adalah 99.99 peratus.

    Menurutnya, beliau membuat ujian itu selepas polis menyerahkan contoh darah berkenaan pada 29 Julai lalu.

    Lim berkata, beliau mendapati bungkusan mengandungi contoh darah yang diterimanya daripada polis berada dalam keadaan baik dan tidak ada kesan ia cuba dibuka.

    Menjawab soalan Timbalan Kanan Pendakwa Raya, Datuk Abdul Gani Patail, Lim berkata beliau ada memeriksa 56 helai contoh rambut dan tilam yang mempunyai kesan tompokan.

    Lim akan menyambung keterangannya esok.

    ReplyDelete
  2. Kenapa cari separuh, kenapa tak cari selanjutnya. Contoh darah yang diberikan adalah semasa Anwar menjadi TPM, dan anwar mengarahkan agar contoh darah tersebut diberikan bukan dihadapan polis atau sekurang2 saksi polis. Contoh darah tersebut diseal dan diberikan kepada Lim Kong Boon. Persoalan ini telah ditanya di mahkamah dan dijawab bahawa polis tidak menjadi saksi kepada contoh darah tersebut.

    ReplyDelete