ANIMSI

home

Followers


Tuesday 3 January 2012

PENULIS BLOG UMNO MASUK DAP SEBAB NAK JADI MB?



Panas!! Hari ni gua ada cerita panas pasal Sakmongkol AK 47 yang masuk DAP tu. 
Sakmongkol AK47 duduk disebelah kiri Lim Kit Siang telah mendapat 'blessing' dan restu dari LKS Pemimpin Agong DAP. Sakmongkol adalah potensi material MB Pahang kerana di lihat mempunyai kelebihan pemikiran yang tinggi berbanding pemimpin PAS di Pahang.
Pembangkang di Raub dari majoriti ahli DAP dan PAS Raub mahu Tengku Zulpuri bin Tengku Puji menjadi calon parlimen DAP Raub.
Tengku Zulpuri adalah Timbalan Pengerusi DAP Raub. Beliau adalah berlatarbelakangkan seorang jurutera dan Ahli Majlis Perbandaran Selayang. Beliau juga anak kepada mantan Timbalan Pesuruhjaya PAS Pahang.
Di Pahang ini adalah normal bila DAP boleh kahwin dengan PAS. Itu pasal rakyat tak suka kena tipu. sekejap boleh macam tu kejap boleh macam ni.
Di Pahang ini DAP itu PAS dah PAS itu juga DAP. Begitulah kisah parti Islam dan parti Malaysian Malaysia ini.
Dimana kedudukan Sakmongkol AK47 @ Ariff Sabri dalam menempatkan beliau dalam calon DAP di Pahang. 
Menurut sumber yang belum disahkan melalui broker menarik "orang Melayu yang berfikir" iaitu Zairil Khir Johari SETPOL LGE, Sakmongkol AK47 adalah calon MB DAP Pahang.
Sahabat blogger WZWH telah diberitahu sendiri oleh YB Leong Ngah Ngah ADUN DAP Triang yang sudah 6 penggal menjadi ADUN telah bersedia untuk berundur. 
Kemungkinan Sakmongkol AK47 akan bertanding di DUN Triang.
Jika Pakatan Rakyat menang besar beliau pasti calon utama DAP bagi menjawat jawatan MB Pahang.

Berdasarkan sejarah politik Aspan dan mungkin juga Sabri  kemasukan mereka kedalam DAP tidak lain adalah satu rencana halus, untuk meletakkan Ku Li sebagai pengganti Anwar Ibrahim untuk mengetuai Pakatan Rakyat.
Ku Li telah mempersiapkan platformnya melalui Angkatan Amanah Merdeka (AMANAH), malah fasal 22,perlembagaannya menyebut bahawa fungsi pertubuhan AMANAH boleh dipinda hanya sekadar di mesyuarat Majlis Pusat.
[Klik SINI untuk lebih terperinci].
Seperkara lagi, Aspan berkemungkinan besar berdepan dengan musibah dengan penyertaannya ke DAP.

Baca pesan arwah ibu Aspan, yang ditulis sendiri oleh Aspan di blognya.
pssssssssst: Alahai pergi mampos la DAP ada hati nak tawan Pahang Pui!!!!!!! Dap Racist!!! Orang melayu bagang je layan DAP ni. Haha itu Tuan Ibrahim mau letak mana? PAS pun mau jadi MB ma!! belum apa-apa lagi sudah berebut! ini lah Pakatan Haram. Gila Kuasa!!

No comments:

Post a Comment