ANIMSI

home

Followers

Wednesday, 4 January 2012

AZMIN ALI FRUST!! IZZAH BAKAL GANTI ANWAR??

Kemelut dalam Pakatan Pembangkang kian meruncing tatkala tibanya tarikh 9 Januari kelak apabila Si Ketua Penipu tu bakal disumbatkan ke dalam penjara.

Terutama sekali dalam kepimpinan Parti Kencing Rakyat dimana ianya menyaksikan perebutan kuasa diantara Azmin Ali dan juga Nurul Izzah.

Perkara ini menjadikan Si Ketua Penipu tu pening kepala. Nak pulak diorang tak de calon nak dijadikan sebagai pengganti dia.

Persoalan mengenai siapa calon yang bakal jadi Perdana Menteri juga masih tidak dapat diselesaikan oleh Pakatan pembangkang.

Tapi, dalam perkembangan terbaru, Si Ketua Penipu tu kata dia dah jumpa siapa bakal menggantikan dia kelak.
PETALING JAYA: Pakatan Rakyat has identified Opposition leader Datuk Seri Anwar Ibrahim's successor, should he be found guilty of sodomy and jailed, the PKR adviser told Bloomberg Wednesday.
However, Anwar did not reveal the name of his potential successor.
On Tuesday, Anwar told a press conference that the Pakatan Rakyat leaders have discussed the worst-case scenario in the event he was imprisoned.
"If I am jailed, involved in accident or shot, we are prepared, discussed various possibilities, scenario one, two, three," Anwar had told reporters.
On Monday, the High Court is expected to deliver its verdict on whether Anwar is guilty of sodomising a former aide.
Siapa yang bakal menggantikan dia nanti? Kenapa nak namakan pengganti dia pun dia takut sangat? Takut calon tu tak dapat diterima oleh ahli dan juga penyokong dia?

Ternyata, dalam kepimpinan Pakatan Pembangkang soal nak memilih pemimpin pun menjadi satu masalah besar kepada mereka. Jadi macam mana diorang nak memerintah Negara?

Inikan pulak nak menjaga Kebajikan rakyat secara keseluruhannya. Lagi la diorang tak reti. Sebab tu diorang menipu je pandai!!! Bukan diorang tau buat kerja lain pun!!!
semut 

No comments:

Post a Comment