ANIMSI

home

Followers


Monday 19 December 2011

PANAS: ANWAR DICABAR BERSUMPAH!! ANWAR DAH PECAH LUBANG TAK DAPAT NAK LARI!!



Anwar dah cuba memberi alasan untuk tidak menyahut Rakyat perlu menilai secara mendalam sikap Ketua Pembangkang, Anwar yang sering berdolak-dalik setiap kali timbul isu membabitkan peribadi beliau. Ini jelas yang Anwar semakin terdesak.

 Anwar  seperti biasa akan menggunakan pentas ceramah dan kepandaiannya ‘bermuka-muka’ untuk menarik sokongan rakyat, sedangkan dengan jelas beliau menghadapi krisis personaliti yang amat teruk. 

Anwar apabila membuat tuduhan atau satu fakta baru yang kena mengena dengan dia, akan sebangsat-bangsatnya  menafikannya dalam ceramah-ceramah  bengonya itu, dia memang hebat berceramah sehingga pendengar menjadi bongok mempercayai pembohonganya.
Bila saat kritikal, bila mana kena buktikan mengikut Islam dia tidak mahu sedangkan rakyat mahukan kebenaran, inilah Anwar, hipokrit.


Di luar bercakap seolah-olah dialah yang paling alim, semua tohmahan tidak benar. Sebagai contoh dalam kes Saiful Bukhari, Datuk T dan terbaru, Tun Dr. Mahathir Mohamad, dia tidak berani bersumpah untuk membuktikan kebenaran sebab apa? Takde teloq wei…..

Akhbar Utusan hari ini melaporkan, Anwar yang juga Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) cuba mencari alasan untuk tidak menyahut cabaran Dr. Mahathir supaya bersumpah bagi membuktikan dakwaannya bekas Perdana Menteri itu pernah menulis surat kepada Bank Dunia bagi meminta bantuan semasa krisis kewangan pada 1999.


pssssst: Aku dah cakap Anwar belit tu takde Teloq........Mahathir relaks je cakap jom angkat sumpah nuar? kakakakaaaaaaaa.....

No comments:

Post a Comment