ANIMSI

home

Followers


Thursday 11 August 2011

NAH TENGOK GAMBAR &BACA PASAL SOPHIA YANG DIKATAKAN MURTAD YANG DIBELA OLEH PR

Aku diberitahu, ini gambar penganjur majlis memurtadkan umat Islam di Gereja Methodist Damansara Utama 3 Ramadhan lalu ketika pemeriksaan dilakukan oleh JAIS dengan bantuan anggota polis. Perempuan ini memperkenalkan dirinya sebagai NADEANE kepada penguatkuasa JAIS dan polis tetapi kad pengenalannya pula tertera nama SOPHIA BTE MOHD SALLEH dengan nombor kad pengenalannya adalah 790317-01-6XX4.

Dipercayai NADEANE@SOPHIA ini telah murtad. 

Dalam program yang diadakan di Hall 3, GMDU, terdapat lebih kurang 80-100 orang yang rata-ratanya berbangsa Cina selain 12 orang Melayu/Islam (seperti yang tertera pada kad pengenalan mereka). Majlis tersebut disyaki telah diadakan bagi meraikan MURTADNYA sebahagian daripada bekas orang Islam yang hadir, selain menghina dan mempersendakan ajaran Islam menerusi majlis berbuka puasa kononnya!


Semasa pemeriksaan dibuat, seorang lelaki sedang berucap dalam Bahasa Inggeris (testimoni) tentang dirinya yang PERNAH DIBESARKAN SEBAGAI ORANG ISLAM.



NADEANE inilah yang mempertikaikan pemeriksaan yang dilakukan oleh JAIS dan polis kerana katanya, tempat itu adalah tempat persendirian sambil berdolak-dalik menafikan kehadiran orang Melayu/Islam dalam program berkenaan. Betina itu terlupa yang dia sendiri memiliki kad pengenalan yang menunjukkan dia adalah seorang Melayu dan berdasarkan Perlembagaan Malaysia, Melayu bererti beragama Islam.

Pemeriksaan JAIS mendapati seramai 12 orang individu beragama Islam berada dalam dewan tersebut iaitu 3 lelaki dan 9 perempuan yang kebanyakan mereka tinggal di sekitar Ampang, Puchong, Petaling Jaya dan Seputeh. Terdapat juga yang datang dari Alor Setar dan Muar.

Aku duk terfikir, apa lagi yang akan diputar belitkan oleh DAP dan PAS selepas ini. Aku pun teringin nak dengar apa pula yang akan disalak oleh para pencacai Fuckatan Harami... yang aku nampak sekarang, diorang semua cuba alih ISU MURTAD ini dengan isu Mismah, demonstrasi sebab Mismah dan terbaru, Menteri Gay...

Tapi bagi aku, isu-isu yang diorang cuba nak jadikan sebagai fokus untuk mengalihkan isu sebenar, jauh lebih kurang mudaratnya berbanding isu murtad di Selangor yang cuba dilindungi dan dibela oleh DAP.

Biarlah aku bercakap terus-terang... aku SOKONG PENUH JAIS dan HASAN ALI dalam hal ini. Bahkan aku sokong mana-mana pemimpin politik yang melihat isu murtad lebih besar dari isu-isu lain. Dan kalaupun Nik Aziz juga mengecam usaha-usaha memurtadkan umat Islam yang dibuat oleh gereja serta individu tertentu, Nik Aziz pun aku sokong....

Cuma bila Anwar Ibrahim dan si Kitol Kimak bercakap menyokong JAIS dan HASAN ALI, aku reserve ler sokongan aku kat diorang... sebab diorang ini bila bercakap, kena pandang di sebaliknya...


SUMBER DARI :HOUSE PK
KORANG BACA SEPENUHNYA LAPORAN SCREWKUAT DI SINI

 * PAS tak perlu la nak cover untuk jaga hati DAP Bansat tu..!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment