ANIMSI

home

Followers


Monday 2 July 2012

hOT!! Kisah CHINA Doll Di Lengkapi Video KLip!! Anwar Suka tapi Kantoi!!



Pelacuran, kerjaya tertua di dunia. 

Malaysia juga tidak mampu lari daripada gejala kegiatan pelacuran. Di tahun 80 an, majoriti pelacur asing menawarkan khidmat seks di negara ini berasal dari Indonesia. Antara faktor pendorong utama, jarak dekat di antara dua negara. Pada masa sama, waktu itu Malaysia mula dibanjiri oleh rakyat Indonesia, berhijrah ke negara ini secara sah atau sebaliknya untuk mencari rezeki. Tidak dapat dinafikan sekaligus mereka membawa bersama pakej 'lonte'.

'Lonte' bermaksud pelacur dalam Bahasa Indonesia.


Baca kisah lonte di Pulau Batam, klik di sini.

Lebih 20 tahun lalu, pelacur lazimnya ditempatkan di premis diketahui umum dan dilanggan dengan bayaran berkadaran. Pada waktu itu sebilangan kongsi pekerja binaan juga dilapor menyediakan tubuh montok untuk diperdagangkan, dengan harga lebih murah, berkadaran dengan pendapatan harian diraih oleh buruh binaan.

Kini pelacur dari Indonesia tidak lagi begitu dipandang dek majoriti pelanggan pelbagai bangsa.

Buktinya, mengikut statistik dicatatkan oleh Unit Pencegahan Maksiat Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian, D7 Bukit Aman, di antara awal Januari dan 15 Februari 2012, 177 pelacur Indonesia diberkas.

Pelacur dari China jelas mendominasi jumlah tangkapan, 653 berbanding Vietnam (367), Thailand (300), Filipina (55), Uzbekistan (19),  Myanmar (14), Monggolia (6), Kemboja (10), Bangladesh (9), Nigeria (4), Sri Langka (4) dan India (1).

Jumlah keseluruhan tangkapan di seluruh negara dalam tempoh 90 hari itu,  1,619.

Pelacur dari China, lebih dikenali sebagai China Dolls atau PRC, Vietnam dan negara Timur Tengah lebih menonjol. Andai diperhatikan, modus operandi mereka juga sudah jauh berubah. Dahulu, contohnya, pelanggan berkunjung ke red light districts seperti di Chow Kit dan Brickfileds, Kuala Lumpur untuk mencari pelacur, kini mereka hanya perlu ke premis pelacuran bertopengkan rumah urut dilengkapi alat penghawa dingin.



Untuk rekod, pelacur China didapati menduduki statistik teratas dalam tiga tahun berturut-turut, tahun 2009 (5,753), 2010 (6,378) dan 2011 (5,922).

Sumber, klik di sini.

Purata tangkapan, 6,018 setahun.

Jika dijumlahkan, dalam tempoh 3 tahun kebelakangan ini,  18,053 China Dolls diberkas oleh pihak berkuasa.

Mengambil kira lebih 6,000 pelacur China diberkas  setahun, dijangkakan jumlah tangkapan pelacur dari Negara Tembok Besar di penghujung tahun ini mampu mencecah 24,071.


Sehingga kini sebilangan restoran di bandaraya Kuala Lumpur masih menjadi tumpuan China Dolls menawarkan khidmat seks.

Mereka bergerak lebih bebas sambil menggoda pelanggan di kawasan terbuka.

Tonton 2 klip video di bawah, pelacur China dicekup di Jalan Pudu.



"Lima puluh ringgit! Kongkek! (melakukan hubungan seks)"

Barangkali itu sahaja kenyataan berbahasa Melayu mereka ketahui dan fahami.

Take a break!

Warga Bangladesh di bawah, saya rakamkan marah kerana gambarnya direkodkan ketika melanggan pelacur di Brickfields.


"Sudah 'main' ke?," soal saya.

"Belum lagi, polis sudah mari," balasnya.

Kita sambung kembali ...

Sebelum ini, pelacur berasal dari Republik Rakyat China, PRC, diletakkan di dalam akuarium, ditahan oleh pihak polis di Jalan Kuchai Lama.


Kaedah sama diamalkan di Thailand.

Sewaktu mengendalikan program 999, saya dan beberapa wartawan menyertai serbuan bersama pegawai dan anggota D7 Petaling Jaya di Sunway Mentari.  Seorang daripada pelacur ditangkap dalam keadaan berbogel.

Bulu berserabut.

Untuk rekod, maklumat berhubung lokasi serbuan disalurkan oleh 999 berpandukan kepada aduan dikemukakan oleh penonton.


Klik di sini untuk membaca entri nukilan saya berhubung operasi sama.

Operasi rumah urut di kawasan terbabit juga didapati membabitkan gadis warga China.


China Dolls juga didapati terbabit sebagai penari tiang.


Selain daripada modus operandi itu, sindiket pelacuran kini juga memaparkan maklumat butiran pelacur menggunakan laman web.

Saya mempunyai rakaman audio, temubual bersama bapa ayam, dia menerangkan cara terperinci kaedah bagaimana jika pelanggan ingin mendapatkan khidmat seks dari pelacur PRC di Kepong, Jalan Klang Lama, Kuala Lumpur dan USJ, Selangor. Namun biarlah saya simpan terlebih dahulu sebelum didedahkan di sini.

Dimaklumkan, pelacur PRC berharga di antara RM170 dan RM180 untuk satu sesi perhubungan seks manakala untuk perkhidmatan over night, di antara jam 2 dan 6 pagi, RM600.
SUMBER


pssssst: Hancur Negara jika diperintah pakatan, macam-macam maksiat akan muncul... !!

No comments:

Post a Comment