ANIMSI

home

Followers


Sunday 27 May 2012

Hot!! KENA CEKUP KETIKA BERCUMBU DALAM KEADAAN BOGEL!! umno lagi..dasyat!


Haha.. kadang-kadang gua nak gelak dengan rakyat selangor yang terlupa selangor diperintah oleh PR.. Banyak tempat maksiat lagi nak tuduh umno..haha..

DAMANSARA – Dua lelaki yang asyik bercumbu dengan dua pelacur Vietnam dalam keadaan berbogel tersentak selepas bilik mereka diterjah oleh sepasukan anggota polis dari Cawangan Kongsi Gelap dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Kontijen (IPK) Selangor petang tadi.

Hasil serbuan di dua premis berlesen yang berselindung di sebalik pusat rawatan muka dan badan di Desa Aman Puri itu kemudiannya menemui puluhan kondom yang disembunyikan di dalam cawan dan satu kondom yang telah digunakan.

Ketua Operasi, Asisten Superintendan Adzli Abu Shah berkata, enam wanita warga asing terdiri daripada Vietnam (5) dan Thailand (1) berumur 18 hingga 30 tahun dua penjaga dan dua pelanggan ditahan

“Operasi ini dilakukan berdasarkan risikan selama sebulan dan berdasarkan lesen kedua-dua sudah beroperasi sejak tiga tahun namun premis itu menawarkan khidmat seks pada kadar harga RM 168. untuk tempoh sejam,” katanya

Difahamkan ke semua wanita warga asing yang ditahan masuk ke negara ini menggunakan pas lawatan sosial

“Premis ini telah menyalahgunakan lesen pusat kecantikan dan penjagaan kesihatan yang dikeluarkan dan kita akan minta pihak berkuasa tempatan menarik balik lesen kedua-dua premis ini,” katanya.

Menurutnya, kesemua yang ditahan dibawa IPK Selangor untuk siasatan dan tindakan lanjut.

Tindakan diambil di bawah Seksyen 372, dan 373 kerana terlibat dalam aktiviti pelacuran dan 39 (b) Peraturan Imigresen 1963 iaitu kesalahan menyalah gunakan pas lawatan sosial.

Pelacur warga asing yang ditahan dalam serbuan di dua buah premis di Desa Aman Puri, petang semalam.



psssst: Pr ni bising je lebih..kerja apa bikin? rasuah sendiri bikin, maksiat bermaharajalela.. lagi nak tuduh umno yang salah? apa lupus la lesen tempat maksiat tu PR la..

1 comment:

  1. Ni lah janji-janji PKR semasa PRU12 untuk menubuhkan lebih banyak pusat-pusat mini sukan dan rekreasi untuk belia-belia. Tetapi telah di upgrade kepada pusat-pusat rumah urut, pusat rawatan muka dan badan, pusat-pusat reflexologi, pusat-pusat spa, pusat social escort dan sebagainya, yang menawarkan khidmat sampingan.

    ReplyDelete